Házirend - Spandora Esztétikai Központ Budapest

 

Címünk:

Buda Entertainment & Gastro

1036 Budapest, Bécsi út 38-44

Házirend

Kedves Vendégeink!

A Házirend célja, hogy meghatározza a Szalonban tartózkodó és a szolgáltatásokat igénybe vevő személyek egymás közötti magatartását és azokat az alapvető szabályokat, melyek a kulturált szolgáltatói tevékenység magas színvonalon történő végzéséhez elengedhetetlen. Kérjük ezeket a szabályokat vegyék figyelembe és szíveskedjenek, azokat minden esetben betartani.

1. A hatályos magyar jogszabályok és jelen Házirend betartása kötelező minden üzletünkben tartózkodó személyre nézve. A Házirend elolvasható üzletünk várakozó helyiségében és honlapunkon egyaránt.
Az időpont lefoglalásával, a szolgáltatások igénybevételével Vendégünk automatikusan elfogadja a Házirend szabályait.

2. Kérjük Vendégeinket, hogy üzletünk területén őrizzük meg a nyugodt hangulatot, a csendet. Kérjük, tartózkodjanak a hangos beszédtől, kiabálástól és minden egyéb hangos vagy más módon zavaró tevékenységtől (pl. zenehallgatás telefonról, ajtó becsapása stb.).

3. Kérjük, ügyeljenek a tisztaságra. Üzletünkben tilos morzsálódó, vagy egyéb módon szennyező, valamint erősen illatozó ételek és italok, fagylalt fogyasztása, valamint a dohányzás. Kérjük, ha üzletünkben valahol tisztasági problémát észlel, jelezze azt munkatársainknak.

4. Kérjük, a kezelésekre mindig időben érkezzen. Szakembereink a vendégeket egymás után fogadják, ezért kiemelten fontos, hogy a megbeszélt időpontokat mindenki komolyan vegye. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a lefoglalt időpont a kezelés kezdési időpontja. A pontos kezdéshez pár perccel előbbi érkezés szükséges, a szolgáltatástól függően (erről a megfelelő szakemberünktől előzetes tájékoztatás kérhető).

5. Késés esetén fennáll a veszélye annak, hogy munkatársunk nem fogja tudni a kezelést végig csinálni. Ez esetben a késés miatt a kezelés a tervezettnél rövidebb ideig tart. Az elmaradt rész későbbi “pótlására” nincs lehetőség.

6. A lefoglalt időpontok áthelyezése, lemondása az alábbi szabályok figyelembevételével lehetséges:

a) Díjmentesen lemondható, áthelyezhető egy időpont, amennyiben az a kezelés előtt több mint 72 órával történik.
b) Vendégeink számára 72 órán belül már nincs lehetőségük a kezelés lemondására, illetve áttételére. Ebben az esetben a szerződés szerint a vendég elesik a kezelés igénybevételétől.
c) Amennyiben Vendégünk nem mondja le a kezelést, de nem is jelenik meg, a 6/b. pont alapján járunk el.
d) A lefoglalt időpontok lemondása, áthelyezése elérhetőségeinken – telefonon és SMS-en keresztül tehető meg. Érvényes lemondás, vagy áthelyezés csak, abban az esetben érvényes, amennyiben munkatársunk reagált az Ön megkeresésére.

7. Üzletünk sajnos nincs felkészülve gyermekek felügyeletére. Kérjük, tartsa szem előtt a többi vendég nyugalmát, és amennyiben gyermeke bármilyen felügyeletet igényel, kezelései idejére gondoskodjon arról üzletünkön kívül. Köszönjük megértését.

8. Az egészség számunkra is kulcsfontosságú kérdés. A többi vendég és munkatársaink egészsége érdekében kérjük, csak egészségesen vegyen részt kezeléseinken. Munkatársaink kötelessége, hogy fertőzésgyanús esetekben védőmaszkot használjanak, a vendégre védőmaszkot adjanak, vagy akár a kezelést későbbre halasszák.

9. Ahogyan az egészség, úgy a higiénia is magas prioritást élvez Szalonunkban, kérjük vendégeinket, hogy a Szalonunk minőségéhez illően, a kezelésükre megfelelő öltözékben és higiénia állapotban érkezzenek. Ettől eltérő módú megjelenés esetén bármely szolgáltatás nyújtása megtagadható. (Megfelelő megjelenés: Kulturált, tiszta öltözék.)

10. Ittas, illetve illuminált állapotban érkező vendégeink számára a kezelés nyújtása megtagadható.

11. Szakembereink előzetes engedélye nélkül üzletünkben tilos bármilyen képi vagy hanganyagot rögzíteni.

12. A Házirend bármely pontjának megszegése esetén munkatársaink kötelesek a szabálytalan viselkedés megszüntetését kérni. Amennyiben ez a kérés nem teljesül, a szabálytalankodó személynek el kell hagynia üzletünket, akár a megkezdett szolgáltatás félbeszakításával.

13. A Házirendet az üzemeltető bármikor egyoldalúan és azonnal módosíthatja.

Iratkozzon fel hírlevelünkre