Áltatános Szerződési Feltételek

Az ÁSZF (Általános Szerződési Feltételek) letölthető PDF formátumban az alábbi linken:

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF)


Az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) tartalmazzák az I&S Limited Korlátolt Felelősségű Társaság
(székhely: 1036 Budapest, Bécsi út 38-44. I. em Spandora.) mint szolgáltató; a továbbiakban:
Szolgáltató) által üzemeltetett webshop (www.spandora.hu) használatára vonatkozó általános
szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, hogyha ennek
minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.


Szolgáltató adatai:
A szolgáltató neve: I&S Limited Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhelye: 1036 Budapest, Bécsi út 38-44. I. em Spandora
Elektronikus levelezési címe: info@spandora.hu
Telefonszáma: +36 1 5500 333
Cégjegyzékszáma: 01-09-303223
Adószáma: 26125165-2-41
bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége: dpo@spandora.hu


1. A Szolgáltató által a webshop-on keresztül forgalmazott termékek ismertetése,
tájékoztatója:
A www.spandora.hu webshopban a webshop látogatója, mint ügyfél (a továbbiakban:
„Ügyfél”) szépségápolási termékeket vásárolhat.

2. Alapvető rendelkezések
2.1.A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint a jelen ÁSZF-re a magyar jog szabályai
az irányadóak, különösképpen a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a
továbbiakban: „Ptk”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról, valamint az
információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII.
törvény vonatkozó rendelkezései. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre
külön kikötés nélkül is irányadók.
2.2.Jelen ÁSZF 2025.09.03. napjától visszavonásig hatályos. Az ÁSZF módosítása kizárólag írásban
lehetséges.

3. Adatvédelmi rendelkezések
3.1.A webshoppal kapcsolatos adatvédelmi tájékoztatót itt éri el:
https://spandora.hu/adatkezelesi-tajekoztato-spandora-online/
3.2.A honlapunk websütiket kezel, melyekről az alábbi linken elérhető külön tájékoztatóban
olvashat: https://spandora.hu/websuti-tajekoztato/

4. Szerzői jog
4.1.A webshop, mint szerzői jogi mű szerzői jogi védelem alá esik.

5. A szolgáltatás igénybevétele
5.1.A megrendelések leadása a spandora.hu internetes áruházban kizárólag elektronikus úton
lehetséges, interneten keresztül https://spandora.hu/webshop/ oldalon. Telefonon, faxon, emailen, levélben leadott rendeléseket a Szolgáltató nem fogad el.
5.2.A szerződés nyelve a magyar nyelv.

5.3.A megrendelés adatai (így például a termékadatok, számlázási, valamint szállítási adatok,
kiválasztott fizetési mód) egy oldalon jelennek meg a megrendelés leadása előtt, az Ügyfélnek
lehetősége van ezeket az adatokat ellenőrizni és a rendelés leadása előtt módosítani.
5.4.A megrendelés leadásától számított 48 órán belül automatikusan visszaigazolást küldünk.
Amennyiben a visszaigazolás a fenti határidőben nem érkezik meg, az Ügyfél mentesül az
ajánlati kötöttség alól.
5.5.A megkötendő szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt a Szolgáltató nem iktatja.
5.6.Amennyiben a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, a Szolgáltató az Ügyfelet erről
haladéktalanul értesíti és az esetlegesen előre kifizetett vételárat – a tájékoztatást követő 30
napon belül – visszautalja az Ügyfél részére.

6. Megrendelés leadásának konkrét lépései
6.1.Az Ügyfél a vásárlást a https://spandora.hu/webshop/ oldalon kezdheti meg
6.2.Az Ügyfél kiválasztja a megvásárolni kívánt terméket.
6.3.Az Ügyfél kosárba helyezi a kiválasztott termékeket, melyek listáját bármikor megtekintheti a
„kosár” ikonra kattintva.
6.4.Amennyiben nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék
darabszámát. Az X” ikonra kattintva törölheti az egyes termékeket a kosárból.
6.5.Az Ügyfél megadja a számlázási adatokat (vezetéknév; keresztnév; cégnév (nem kötelező),
irányítószám; város; utca-házszám, megye (nem kötelező), telefonszám, email cím, termék
típus, szállítási cím (ha eltérő) ugyanaz, mint számlázási adatok, rendelés jegyzet, rendelés
időpontja (log), és a rendelés tartalma.
6.6.Az Ügyfél kiválasztja a szállítási címet és szállítási módot. (Jelenleg Szolgáltató kizárólag a
Magyar Posta szolgáltatásainak igénybevételével juttatja el a terméket az Ügyfél részére, így
szállítási mód kiválasztására nincs külön lehetőség.)
6.7.Az Ügyfél kiválasztja a fizetési módot.
6.8.Az Ügyfél leadja a megrendelést.

7. Vásárlási és szállítási információk
7.1. Az Ügyfél a megrendelés ellenértékét és a szállítási költséget, bankkártyával (OTP SimlePay
bankkártyás fizetéssel) vagy közvetlen banki átutalással, forintban köteles megfizetni.
7.2.A fizetés a megrendelés kiszállítása (átvétele) előtt történik.
7.3.Az Ügyfél megrendelésével tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató jogosult az Ügyfél hibás
adatbeviteléből, pontatlanul megadott adatokból eredő minden kárát és költségét az Ügyfélre
hárítani, továbbá a Szolgáltató a pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítésért a
felelősségét kizárja.
7.4.Szolgáltató a termékeket a Magyar Posta szolgáltatásainak igénybevételével szállítja ki.
7.5.A postai szállítás költségével kapcsolatos aktuális információk itt érhetőek el:
https://www.posta.hu/dijszabasok
7.6.A termékek ára tartalmaz az ÁFÁ-t.
7.7.A szállítási határidő 14 nap.

8. Elállási jog
8.1.A leadott megrendelésektől való elállási jog gyakorlására vonatkozó szabályozást a fogyasztó
és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.)
Kormányrendelet és a Ptk. tartalmazza.

Fogyasztónak a Ptk. 8:1. § 1. bekezdés 3. pontja alapján kizárólag a szakmája, önálló
foglalkozása, üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy minősül, ennek
értelmében jogi személyek nem élhetnek az indokolás nélküli elállás jogával!
8.2.A 45/2014. (II.26) Kormányrendelet értelmében az Ügyfél a szerződéstől a termék átvételétől
számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat, feltéve, hogy a termék csomagolása
bontatlan.
A Szolgáltató szépségápolási termékeket, krémeket árul, amelyek egészségvédelmi, illetve
higiéniai okokból felbontást követően nem küldhetőek vissza, így felbontott termékek
esetében az elállási jog nem gyakorolható (45/2014. (II.26) Kormányrendelet 29. § (1)
bekezdés e) pontja).

8.3.Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot a Szolgáltató részére a
postacímre történő ajánlott küldeményként feladni. Az elállás közölhető a info@spandora.hu
e-mail címre történő elektronikus levél megküldésével is a fent hivatkozott határidőn belül. Az
elállás gyakorolható bármilyen, az elállásra vonatkozó egyértelmű írásbeli nyilatkozat útján,
akár a 1. mellékletként csatolt formanyomtatvány felhasználásával is. Az elektronikus úton
megküldött elállást a Szolgáltató a megküldést követően haladéktalanul, lekésőbb 2
munkanapon belül visszaigazolja.
8.4.A termék átvételének napjának az a nap minősül, amikor az Ügyfél a terméket kézhez kapta.
8.5.Elállás esetén, az írásbeli nyilatkozat közlésétől számított 14 napon belül Ügyfél köteles a
terméket a saját költségén a Szolgáltató székhelyére (1036 Budapest, Bécsi út 38-44. I. em.
Spandora) visszaküldeni, a Szolgáltató pedig legkésőbb az elállásról való tudomásszerzést
követő 14 napon belül visszatéríti a termék(ek) vételárát. Elállás esetén a termék
visszaküldésének költsége az Ügyfelet terheli, utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére
nincs lehetőség. A Szolgáltató mindaddig visszatarthatja a termék vételárának visszafizetését,
amíg az Ügyfél a terméket vissza nem szolgáltatta vagy minden kétséget kizáróan nem igazolta,
hogy azt a Szolgáltató részére visszaküldte (a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe
venni). A visszatérítés során a Szolgáltató az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési módot
alkalmazza, kivéve, ha az Ügyfél más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten hozzájárul (e
visszatérítési mód alkalmazásából Önt semmilyen többletköltség nem terheli).
8.6.Szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését.
8.7.Szolgáltató megtesz mindent azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (termékek ára,
elérhetősége, leírása stb.) a lehető legpontosabbak legyenek.

A Szavatosságra a Ptk. és a releváns jogszabályi rendelkezések az irányadók. További
információt a 2. számú melléklet tartalmaz.


9. Egyéb rendelkezések
9.1.Fogyasztói panaszügyintézés írásban, illetve telefonon történik az info@spandora.hu címen,
valamint a Szolgáltató székhelyén működő ügyfélszolgálaton a +36 1 5508 52 telefonszámon,
amely hétköznapokon 09:00 óra és 17:00 óra között érhető el.9.2.Szóbeli (telefonos) panasz
A szóbeli panaszt azonnal meg kell vizsgálni, és szükség szerint orvosolni kell. Ha a fogyasztó a
panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a
Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles
jegyzőkönyvet felvenni. A személyesen közölt szóbeli panasz esetén a Szolgáltató a panaszról
felvett jegyzőkönyv egy másolati példányát a fogyasztónak helyben átadja. A szóbeli panaszt –
az alábbi kivétellel – a beérkezését követően harminc napon belül a Szolgáltató köteles írásban
érdemben megválaszolni és közölni.
Ha a fogyasztó szóbeli panasz esetén a jegyzőkönyv felvétele során nem adja meg

– nevét,
– lakcímét vagy elektronikus levelezési címét
– panaszának részletes leírását,
– a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzékét
vagy a fogyasztó a jegyzőkönyv aláírását megtagadja, akkor a Szolgáltató a szóbeli panasz
írásbeli megválaszolását mellőzi.

A Szolgáltató továbbá köteles telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás
felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a szóbeli panaszról felvett jegyzőkönyv egy
másolati példányát a fogyasztónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni.
A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a
vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.
A Szolgáltató három évig őrzi meg a panaszról felvett jegyzőkönyvet, és köteles azt az ellenőrző
hatóságok részére, kérésükre bemutatni.
9.3.Írásbeli panasz
Az írásbeli panaszt a Szolgáltató a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban
érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. A Szolgáltató három évig őrzi meg
az írásbeli panaszt és a válasz másolati példányát, és köteles azt az ellenőrző hatóságok
részére, kérésükre bemutatni.
9.4.A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles. A panasz elutasítása esetén a
Szolgáltató köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy
(i) panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását
kezdeményezheti,
/A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény alapján a békéltető testületre
vonatkozó szabályok alkalmazásában – a fogyasztói jogviták online rendezéséről,
valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló,
2013. május 21-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet alkalmazásának
kivételével – fogyasztónak minősül az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén
kívül eső célok érdekében eljáró természetes személyen túlmenően az önálló
foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró, külön
törvény szerinti civil szervezet, egyházi jogi személy, társasház, lakásszövetkezet,
amely árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos
kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje is/.
(ii) mi az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye, tartózkodási helye vagy székhelye
szerinti békéltető testület pontos székhelye, telefonos és internetes elérhetősége,
valamint levelezési címe,
(iii) valamint, hogy a Szolgáltató tett-e ún. általános alávetési nyilatkozatot.
Az írásbeliség követelményének levéllel, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet
tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának
megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és
tartalommal történő megjelenítését.


9.5.Budapest Főváros Kormányhivatala Fogyasztóvédelmi Főosztálya elérhetősége: 1117
Budapest, Prielle Kornélia utca 4/b.; Telefon: (1) 450-2598;
E-mail: fogyasztovedelem@bfkh.gov.hu
9.6.Jogvita esetén az illetékes békéltető testület a Budapesti Békéltető Testület, székhelye: 1016
Budapest, Krisztina krt. 99. I. em. 111.; levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.;e-mail címe:
bekelteto.testulet@bkik.hu; telefon: +36(1)488-2131. A bírósági jogérvényesítésre vonatkozó
információkról a www.birosag.hu honlapon tájékozódhat.

9.7.A Szolgáltató jogosult az Ügyfél részére hírlevelet küldeni, amennyiben az Ügyfél ehhez a
megfelelő adatai megadásával előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen
hozzájárult. A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni, hogy az Ügyfél által a hozzájárulás
megadásakor megadott adatok valósak, illetőleg helytállóak.
9.8.Az Ügyfél a 9.7. pontban hivatkozott önkéntes hozzájárulását bármikor jogosult visszavonni.
Ebben az esetben a Szolgáltató a visszavonást követően az Ügyfél részére több hírlevelet nem
küld, továbbá törli az Ügyfél adatait a hírlevélre feliratkozott Ügyfelek adatai közül.

Iratkozzon fel hírlevelünkre